Wednesday, November 24, 2010

♥ Fatty MIN


Look at my chubby face
See ! I'm fat ! XDD
I just came back from KL two weeks
Then it become like this
I dun even dare to imagine
How am I going to be after two months ! @.@
Dear house-mate ,
when you guys see fatty inside the house
please don't be shock
Cause it's ME
Hahaha XD

我还是喜欢用我最爱的华文来完成我的故事

刚放假不久
我就胖成另一个样
不知道是水肿还是什么
每天熬夜追戏上网
黑眼圈似乎越来越深
直到前两天开始
体力不支另加头疼以后
才舍得乖乖上床睡觉
可见得我是
“敬酒不喝喝罚酒”的小伙子
呵呵
谁叫我年轻?!
[ 老不是罪] =.=


闲来无事,
傍晚等妈咪放学回来后
出去走走

ah hang 叩了我两次
要我出来喝茶
之前是不行,妈咪回来后就让我去
当然 ON !
结果几位老朋友走路慢吞吞
要我去找他们
哈哈哈

久违的步行,
一直想着以前一起走路回家的样子
从初中走到高中
风雨不改的说
我怀念啊! ~

你们呢?

3 comments: