Tuesday, January 11, 2011

♥ 我在努力

终于
我还是回到了这个繁华的城市
继续往我的目标前进
呆在家里两个月的日子就这样过去
说真的,是有点不舍

家里,
开学的只有我
其他的人不是搬出去就是放假
家里空荡荡的
环绕着冷冰冰的气息
晚间还会让人冷得直发抖

开始上课了
而就在这个时刻
我的自信心打垮了我
0点的自信,再加上0点的智慧
我踏入了那间陌生的教室
许多人的怀疑造就了我的不安
也把我的自信心打得更低
我,是否真的属于这里?

班上二十多个人
阳盛阴衰
班上的女生只有4-5个
华人只有我一个
我目前还在很努力很努力地适应这种环境。
我正在努力着

I'm trying very hard to adapt into the life now 
I know I must be strong enough 
Cheer , to myself . 
=)




2 comments:

  1. I NOE HOW UR FEEL
    COZ WE ARE IN THE SAME SITUATION
    GAHYAO BABE
    FIGHT FOR OUR FUTURE
    BE TOUGH AND STRONG YA=)
    support u always

    ReplyDelete
  2. baobei also same situation ?
    =((
    Gahyou gahyou to Zling babe too
    both of us can pass trou it
    Same as you , strong and Happy alwasys ^^
    I'll always there to cheer you up =]]
    Aza Aza fighting!

    ReplyDelete