Thursday, December 2, 2010

♥ A simple post - Just to express my feeling

Waiting 00:00

Th-moments ♥ I have waiting long time ago 

500 days , we're together 

Passing through everything
Happiness, sadness 
Anger , laughter 
Disappointment 

Even we do have arguments often,
but the feeling will always be there 
and you are always by my side
No matter how am I 
what am I doing 
And even when I wanted to be alone 

You will never let me alone 
As you said : 
"We're together , sharing everything together"

Sometime I do hurt you
Deep deep deep enough for a huge war between us 
But , 
You'll always be the one 
Who take the first step 
and ask for apologize 

Thank god that I've meet you 

Sharing , Helping each other 
On the tough way that we have to walk on 
And I'll never be alone ♥

一起走过的 500 天
少不了彼此的欢笑与泪水
当中所发生的一切
至今仍牢记在脑海中

今年的纪念日
还记得吗?
傻傻的拿着这个盒子
却不让我在你面前打开
哈哈
好可爱 ♥

外观 ♥

近照

这一片片的隔层,是亲手弄上去的♥

他亲手折的纸星星♥

每一面都刻上不同的字 , 哈哈
这是一个亲手制作的纪念品
花了不少功夫
对于这件事情,我根本一点也不知道
什么时候买的纸条
什么时候找来的材料
我完全被蒙在鼓里

直到当天,
一大早被吵起床

才收到这个惊喜 ♥ 
呵呵

谢谢你 ♥

Dear , 风大雨大
都有你在身边保护着
即使遇上什么困难
你都会一一耐心地帮我解决掉
也许我很依赖
可是我却习惯这一切
哈哈
懒惰虫就是我! =PP 

我们曾经很激烈的吵过
甚至闹脾气到打架
结果两败俱伤 
哈哈 
回想起来,感觉好幼稚 =S 


谢谢你,一路陪伴
Happy 500 days ♥


4 comments: